Dobrý den, omylem jsem objednal prestižky s vlastním motivem. Omlouvám se za zmatky a prosím o storno. Objednávka byla provedena na jméno Martin Sýkora a e-mail mail@msykora.cz
Děkuji
Dobrý den, omylem jsem objednal prestižky s vlastním motivem. Omlouvám se za zmatky a prosím o storno. Objednávka byla provedena na jméno Martin Sýkora a e-mail mail@msykora.cz
Děkuji
Dobrý den. Dnes mi od Vás přišly boty, ale potřebovala bych vyměnit velikost. Jak mám postupovat? Děkuji předem za odpověď
Dobrý den, vouchery bohužel na naši obuv neposkytujeme. Mrzí nás, že pro Vás nemáme lepší zprávu. prestižní tým MOLEDA
Dobrý den, ráda bych dala dárkový voucher na tuto obuv.
Je to možné?
Děkuji za odpověď.
Barbora
Dobrý den, mám dotaz ohledně velikosti. Je stejná velikost u Prestige M56810 a M40020? Kvůli vbočenému palci chci zkusit řadu H. Děkuji za odpověď-
Váš příspěvek bude zobrazen na této stránce. Vaše jméno ani e-mailová adressa nebudou zobrazeny.